انجمن های علمی دانشجویی برتر دانشگاه امیرکبیر معرفی شدند

 مراسم نهمین دوره معرفی و تجلیل از پنج انجمن علمی دانشجویی برتر و انجمن های شایسته قدردانی، شامگاه یکشنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. معاون اداره کل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم به فعالیت 17 انجمن علمی دانشجویی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فعالیت این انجمن ها در سال تحصیلی گذشته به لحاظ شاخص های مختلف همچون برگزاری کلاس، دوره و کارگاه های آموزشی، برگزاری مسابقه، شرکت در مسابقات، برگزاری همایش، فعالیت در حوزه ایده پردازی، برگزاری نمایشگاه و شرکت در فعالیت های نمایشگاهی، وب سایت، بازدیدهای علمی فرهنگی، نشریات علمی و همکاری با اداره کل انجمن علمی و امور المپیادها مورد بررسی قرار گرفته است و امتیازدهی شد.

علی علیزاده افزود: انجمن های برگزیده در رقابت های علمی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، به ترتیب بیشترین امتیاز را کسب کرده و به عنوان انجمن های برتر انتخاب شدند.
وی از اعطای تسهیلات و حمایت های ویژه از انجمن های علمی دانشجویی برتر خبر داد و گفت: انجمن های برتر از کمک های تجهیزاتی سخت افزاری برخوردار خواهند شد و هر یک از انجمن ها در زمینه فعالیت خاصی که در آن رتبه آورده اند، 20 تا 30 درصد افزایش بودجه خواهند داشت.
علاوه بر انجمن های علمی دانشجویی برتر، دکتر 'عباس احمدی' مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشکده مهندسی صنایع به عنوان مدیر دانشجویی برتر شناخته شد و سرپرست و اعضای تیم رباتیک AUT-NEMO به دلیل حضور در پانزدهمین مسابقات بین المللی رقابت با بوردهای FPGA سال 2015 در کشور نیوزیلند و کسب رتبه سوم در این مسابقات، مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین از سرپرست و اعضای تیم سورنا دانشکده مهندسی شیمی به خاطر حضور در مسابقات جهانی Cem-E-Car (خودروهای سبز) استرالیا و کسب مقام سوم، قدردانی شد.
این مراسم با حضور معاونان فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی، مدیرکل انجمن های علمی و امور المپیادها و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا