معاون جدید سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری منصوب شد

به گزارش ایسنا ، بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر مهدی الیاسی طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به عنوان معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.

 

 

ستاری در این حکم خطاب به الیاسی آورده است: نظر به ضرورت سیاستگذاری کلان در حوزه علم، فناوری و نوآوری کشور و همچنین برنامه ریزی، هماهنگی بین‌بخشی و هم افزایی در «نظام ملی نوآوری» در جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان و اهمیت هماهنگی و هم افزایی بین برنامه های توسعه کشور و سیاست های کلان توسعه علم و فناوری و با توجه به دانش، تعهد و تخصصی که از آن برخوردارید؛ جنابعالی را به سمت معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی منصوب می نمایم. شایسته است با بهره مندی از همکاری و مشاورت گسترده برجسته ترین متخصصان، صاحبنظران و اصحاب تجربه و تدبیر به انجام امور محوله همت گمارید.

 

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه این حکم، از زحمات دکتر سیدسپهر قاضی نوری و خدمات وی در دوران تصدی این مسوولیت، تقدیر و تشکر کرده است.

 

دکتر مهدی الیاسی، پیش از این سمت مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بر عهده داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا