مزایده تابلوهای نقاشی به مناسبت روز جهانی حیات وحش

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این مراسم با حضور جمعی از فعالان، هنرمندان و نمایندگان خانه ملت برگزار می شود.

حمید رضا ریحانیان مدیر اجرایی مزایده، هدف از برگزاری این برنامه را جذب حمایت همه جانبه آحاد مردم از محیط زیست و حیات وحش کشور عنوان کرد و افزود:حضور هنرمندان سینما و تلویزیون در این مزایده بیانگر میزان اهمیت حفظ محیط زیست و حیات وحش کشور برای مردم است.

اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی محیط زیستی خورشید سیاه و همچنین امیر تاجیک از خوانندگان مطرح پاپ کشور از دیگر برنامه های جنبی مزایده تابلوهای حیات وحش اثر استاد احمدپور در این روز خواهد بود.

این برنامه با حمایت موزه حیات وحش ایران دارآباد، انتشارات ایران شناسی، بانک ملت، بنیاد ملت و شرکت صنایع غذایی آوازه برگزار می شود.

بر اساس پیشنهاد ارایه شده در شانزدهمین نشست متعاهدین کنوانسیون سایتیس (کنوانسیون منع تجارت گونه های گیاهی و جانوری در معرض خطر انقراض) در سال 2013 به سازمان ملل متحد، این سازمان طی نشست عمومی خود در تاریخ 20 دسامبر 2013 ، روز سوم مارس (12 اسفند) مصادف با تاریخ پذیرش کنوانسیون سایتیس در تاریخ 1973 را به عنوان روز جهانی حیات وحش معرفی کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا