باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات برتر معرفی شد

به گزارش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ،دکتر امیر خسروجردی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات گفت: این باشگاه که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است تا کنون حدود 2000 نفر عضو ثبت شده دارد.
همچنین در سال 1394 نیز با داشتن 300 عضو معمولی و 30 عضو استعدادهای درخشان یکی از برترین باشگاه های کشور است.
وی افزود: برگزاری 60 کارگاه پژوهشی شامل مقاله نویسی، روش تحقیق، تدوین مقالات ISI و پروپوزال های علمی، نحوه جستجو مقالات در اینترنت، داوری مقالات، آموزش نرم افزارهای کاربردی، برگزاری 12 سمینار، همایش، سخنرانی و هم اندیشی مانند همایش موفقیت، همایش برترین های طبیعت ایران، سمینار معرفی دانشگاه ملبورن استرالیا، نمایشگاه عکس، اولین و دومین هم اندیشی اعضاء استعداد های درخشان سراسر کشور در سال های 92 و 94 و غیره از جمله فعالیت های باشگاه به منظور پرورش و آموزش به اعضاء بوده است.
خسروجردی با بیان اینکه خروجی تولیدات و مقالات علمی و روند رو به رشد آنها در هرسال تأثیر بسزایی در انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر داشته است، تصریح کرد: از سال 1391 تا کنون بیش از 800 عنوان مقاله از سوی اعضاء این باشگاه ارائه شده است، که 505 مقاله در قالب ISI، 161 مقاله ISC و علمی و پژوهشی و 145 مقاله همایشی بوده است. 
وی افزود: برگزاری همایش های هم اندیشی ملی و منطقه ای، سمینارها و سخنرانیها، واگذاری مسئولیت کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگی استان تهران، طرحهای پژوهشی، تحت پوشش قرار دادن انجمن های علمی واحد از دیگر فعالیت های صورت گرفته در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات افزود: این باشگاه هم اکنون به مهمترین مرکز و مرجع کشف و معرفی جوانان نخبه تبدیل شده است، به نحوی که همواره برای انتخاب دانشجویان و فرهیختگان برای هرگونه تشویق و جایزه از این باشگاه استعلام می شود. 
وی حمایت مسئولان واحد علوم و تحقیقات، به خصوص معاونت پژوهشی و فنآوری را از رموز موفقیت این باشگاه دانست و افزود: زیربنائی کردن فعالیت های باشگاه با جذب اعضای نخبه و ارائه تسهیلات گسترده و برگزاری کارگاه های آموزشی برای تقویت فعالیت های پژوهشی دانشجویان از جمله اهدافی است که همواره در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به آن توجه شده است.
شانزدهمین اجلاس روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که در ساری برگزار شد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر معرفی و از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا