برگزاری سمپوزیوم درمان هیپرتانسیون شریانی با محوریت فشار خون

 دکتر مسعود قاسمی اظهار کرد: فشار خون شریانی از عوامل خطرساز بیماری قلب و عروق است که مبحث عمده این سمپوزیوم را به خود اختصاص داده است. وی افزود: در جریان این سمپوزیوم دو پنل برگزار می شود و تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شامل علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و تمام شهرستان ها در آن حضور خواهند داشت که می تواند فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات بین پزشکان و متخصصان داخلی باشد.

قاسمی یادآور شد: متخصصان قلب و عروق، جراحان قلب، متخصصان داخلی، اورولوژیست ها، فوق تخصص های بیهوشی، پرستاران و سایر پزشکان از گروه های هدف این برنامه یک روزه هستند.
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با بیان این که طی این سمپوزیوم آخرین دستاوردهای دارویی در خصوص بیماری فشار خون مطرح می شود، افزود: دو داروی جدید شامل داروهای مهارکننده گیرنده کلسیمی و داروهای مهارکننده گیرنده آنژیوتانستین در حوزه درمان فشار خون به تازگی وارد بازار دارویی شده اند که در این سمپوزیوم در خصوص آنها نیز تبادل اطلاعات خواهد شد.
وی افزود: در پایان هر پنل زمان مناسبی برای پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات مختلف درنظرگرفته شده است که شرکت کنندگان می توانند طی آن اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.
قاسمی با بیان اینکه این برنامه یک روزه دارای پنج امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است، اظهار کرد: برگزاری سمپوزیوم یک روزه نکات مهم در درمان هیپرتانسیون شریانی و مشاوره های قلب و عروق در روز 30 بهمن ماه جاری و به همت انجمن آترواسکلروز ایران در هتل پارسیان اوین برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا