سالانه حدود 200 هزار نفر در کشور دچار سوختگی می شوند

به گزارش مرکز تحقیقات سوختگی ایران،دکترمصطفی ده مرده ای افزود:سوختگی ممکن است از یک تا 100 درصد ایجاد شود و هر چه درصد سوختگی بالاتر باشد، شانس مرگ و میر افراد نیز بیشتر خواهد شد که این امر توجه هرچه بیشتر به بحث پیشگیری و درمان سوختگی را مشخص می کند.
رئیس بیمارستان شهید مطهری در ادامه از برگزاری پنجمین همایش کشوری سوختگی به همت مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای پنجم تا ششم اسفند ماه در سالن همایش رازی تهران خبر داد.
وی گفت:این کنگره به منظور آشنایی دست اندرکاران سوختگی با روش های نوین درمانی سوختگی و همچنین ارائه اطلاعات از نظر مشکلات درمانی سوختگی در کشور بر پا خواهد شد.
وی ادامه داد:این کنگره با هدف معرفی روش های بهبود LA 50 ( کاهش مرگ و میر ) که طی آن حیات بیمارانی که از درصد بالای سوختگی برخوردارند به مخاطبان ارایه می شود.
 دبیر اجرایی پنجمین همایش کشوری سوختگی افزود: همچنین آخرین دستاوردهای علمی در زمینه روش های پیشگیری ، درمان و کنترل عفونت های ناشی از سوختگی و همچنین تکنیک های پانسمان و مراقبتهای تخصصی بیماران سوخته در جریان پنجمین همایش کشوری سوختگی مورد بحث و بررسی اساتید و اندیشمندان سراسر کشور قرار خواهد گرفت . 

 

 

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا