تشکیل کارگروه رصد آخرین وضعیت هوشمند سازی دستگاه‌ها

به گزارش سینا پرس، مهندس مصطفی بهمن آبادی در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش نظام اداری الکترونیکی با ارائه گزارشی از عملکرد دبیرخانه دایمی این همایش گفت: این کنفرانس از سال 86 آغاز به کار کرده که در آن زمان کمتر دستگاهی با نظام الکترونیکی و دولت الکترونیکی آشنا بوده است.

وی با بیان اینکه در برخی از سازمان‌ها به صورت پراکنده اقداماتی در زمینه ایجاد نظام الکترونیکی شده است، افزود: لازم بود تا مجمع الجزایری که در این حوزه شکل گرفته بود با یکدیگر متصل شود و این یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس در این راستا بوده است.

بهمن آبادی، تعاملات با سازمان‌ها برای توسعه هوشمند سازی را از اقدامات دبیرخانه دایمی نظام الکترونیکی ذکر کرد و ادامه داد: برای بررسی آخرین وضعیت دولت الکترونیک کارگروه مدیریت اطلاعات و فناوری ارتباطات تشکیل شد و اقدام به رصد آخرین وضعیت هوشمند سازی سازمان‌های و دستگاه‌های اجرایی کردیم.

دبیر اجرایی همایش نظام اداری الکترونیکی، امنیت و زیر ساخت را دو بال موفقیت دولت الکترونیکی دانست و گفت: هر کدام از این دو عامل به تنهایی به موفقیت منجر نخواهد شد از این رو از سال سوم برگزاری این کنفرانس دستگاه‎های مرتبط با این دو حوزه مشارکت داشته اند.

وی از برگزاری کنفرانسی در حوزه نظام الکترونیک با همکاری استانداری قم خبر داد و در این باره توضیح داد: این کنفرانس با عنوان "همایش بین المللی فناوری اطلاعات و کارآفرینی" در خصوص مباحث اقتصادی IT بحث و تبادل نظر خواهد شد

بهمن آبادی با بیان اینکه این کنفرانس به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: از آنجایی که کشورهایی چون چین، ترکیه وسریلانکا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات اعلام کرده‌اند از این رو در این کنفرانس زمینه‌های سرمایه گذاری در حوزه IT ارائه خواهد شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا