مطرح کردن جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در سطح بین المللی

به گزارش مهر، منوچهر منطقی در مراسم سومین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری عنوان کرد: ایجاد جامعه ملی از اعضای مدیریت و فناور، توانمند سازی اعضای انجمن مدیریت فناوری و نوآوری برای ورود به بازارکار، استفاده از متخصصین برای ایجاد ارتباط بین صنعت، دولت و دانشگاه از اهداف و ماموریت های اصلی انجمن ملی مدیریت فناوری و نوآوری به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بنا داریم کنفرانس مدیریت فناوری را به سمت موارد علمی برای رسوخ فناوری پیش ببریم، افزود: همچنین یکی از اهداف این انجمن ایجاد جامعه علمی مدیریت فناوری با شبکه سازی فناوری است که قرار است سایتی با حضور فعالان این بخش برای رساندن به سمت یکپارچه سازی راه اندازی کنیم.

به گفته منطقی استفاده از کل متخصصین حوزه فناوری و نوآوری در جامعه علمی با ایجاد شعباتی در شهرستانها فراهم می شود. به طوری که می توان با ایجاد چنین شعبه هایی در شهرستانهای کشور، از توانایی متخصصین در حوزه علمی و فناوری بهره برد.

وی افزود: در کنفرانس مدیریت فناوری برای ایجاد ارتباط دولت، صنعت و جایزه مهمترین بحث ها صورت گرفته که وزارت علوم، وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت علمی نیز باید برای افزایش این ارتباط حضور داشته باشند.

رئیس انجمن مدیریت نوآوری و فناوری با اشاره به اینکه باید بحث فناوری و نوآوری را در سطح کشور نهادینه کنیم، افزود: بنا داریم جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری را در سطح بین المللی مطرح کنیم.

منطقی افزود: انجمن ملی فناوری و نوآوری در سال ۱۳۳۲ به عنوان انجمن برتر شناخته شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا