دومین کنفرانس اقتصاد شهرهوشمند در تهران آغاز به کار کرد

 دبیر اجرائی دومین کنفرانس اقتصاد شهرهوشمند درحاشیه این کنفرانس به ایرنا گفت:این کنفرانس با هدف توسعه کاربردی شهرهوشمند، اهمیت اقتصادی آن در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.مصطفی بهمن آبادی ادامه داد:فناوری های نوین و سیستم های اطلاعاتی در شهرهوشمند، خدمات در شهر هوشمند، اقتصاد هوشمند و تامین زیرساخت های شهر هوشمند از جمله محورهای این کنفرانس است.

وی به ارائه مقالات علمی از سوی دانشمندانی از کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: تعدادی مقاله علمی از دانشمندان کشورهای اروپایی مانند پرتغال و دانمارک در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
دبیر اجرائی دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند تاکید کرد: امسال موضوعات کاربردی مورد توجه این کنفرانس قرار گرفته است و به همین دلیل مقالات کاربردی برخی از استادان دانشگاه های داخل کشور ارائه خواهد شد.
وی، برگزاری اولین اجلاس مدیران فاوای کشور، برپایی نمابشگاه و ارائه دستاوردها در حوزه دولت هوشمند را از جمله برنامه های جنبی این کنفرانس اعلام کرد و گفت: مجمع مدیران فاوای کشور در قالب اولین اجلاس عمومی مجمع عمومی مدیران هم همزمان با کنفرانس دورهم جمع می شوند.
دبیر اجرائی دومین کنفرانس اقتصاد شهرهوشمند گفت: ارائه مشاوره، بیان چالش، مشکلات و راهکارهای مناسب برای برون رفت از چالش ها و مشکلات را از جمله اهداف راه اندازی این نشست است.
وی ارائه دستاوردهای استانداری ها و وزارتخانه در حوزه دولت هوشمند و شهر هوشمند را از دیگر برنامه های جانبی این همایش اعلام کرد .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا