سونامی سرطان فقط یک تیتر ژورنالیستی است

دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در استان لرستان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، افزود: آمارهای سرطان در کشور در مقایسه با کشورهای منطقه و دنیا، کمتر است اما در معرض آسیب هستیم زیرا گرفتاری و مشکلات بیماری سرطان معمولا سه تا چهار دهه بعد مشخص می شود.

وی بر لزوم رعایت مردم در ابتلا به بیماری سرطان تأکید کرد و گفت: ضروری است تا دولت نیز در خصوص مواد غذایی، هوا و آب مراقبت های لازم را انجام دهد.

هاشمی یکی از نیازهای اساسی استان لرستان را مرکز رادیوتراپی برای بیماران سرطانی دانست و از راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.

وی در خصوص اختلاف دریافتی پزشکان و پرستاران، اظهار داشت: این موارد، غیر واقعی است زیرا بر اساس اعداد و ارقام و اطلاعات دقیق ما، تفاوت دریافتی این دو گروه، در حال حاضر یک به چهار می باشد اما برای ما نسبت یک به سه ایده آل است که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده ایم.

هاشمی ادامه داد: نمی توان درآمد معدود پزشکان با درآمد بالا را با کمترین دریافتی یک پرستار مقایسه کرد و منطقی است که متوسط درآمد پزشکان و متوسط درآمد پرستاران مورد مقایسه قرار گیرند.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت در پایان با بیان اینکه وزارت بهداشت تنها وزارتخانه ای است که حسابداری عملیاتی دارد، گفت: حساب های بیش از ۵۷۰ بیمارستان را به صورت آنلاین رصد می شود و اطلاع داریم که متوسط دریافتی پزشکان، پرستاران یا هر یک از پرسنل در هر یک از بیمارستان ها و یا در کل کشور چقدر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا