همایش نقش حمایت از اختراعات در رشد و توسعه ملی

دبیرخانه این همایش که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس مستقر است، آخرین مهلت ارسال مقالات کامل را ۱۵  فروردین سال ۱۳۹۴ اعلام کرده است.

این همایش با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بسترهای قانونی-اجرایی حمایت از اختراعات و اموال فکری، نقش اختراعات و اموال فکری در کاهش قیمت محصولات، حقوق مالکیت فکری و تجارت الکترونیک، تجاری‌­سازی اختراعات، قراردادهای حوزه اختراعات و اموال فکری، حقوق مالکیت فکری و برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حقوق مالکیت فکری و مصرف‌کننده، دعاوی اختراعات و اموال فکری، حقوق مالکیت فکری و مصرف‌کننده، دعاوی اختراعات و اموال فکری، حقوق مالکیت فکری و محیط زیست، نقش مالکیت فکری در اسناد و کنوانسیون‌­های بین‌­المللی، نقش مالکیت فکری در تولید ناخالص ملی و توسعه کشورها، نقش مالکیت فکری در نوآوری و فناوری، نقش مالکیت فکری در سیاست‌­های رقابتی، نقش مالکیت فکری در مدل‌­های کسب و کار کوچک و نقش مالکیت فکری در اقتصاد بین‌­الملل و تئوری دهکده از محورهای این همایش هستند.

به گزارش دبیرخانه این همایش علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۲۸۸۴۳۹۷ تماس گرفته یا به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی این همایش به نشانی http://ipl1394.ir/ مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا