دانش‌آموزان این شهر دنیا ایمن نیستند

بر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، کودکان اسپانیایی که دارای بیمه سلامت نیستند، 300 هزار نفر در جهان بوده که این آمار با کاهش 20 درصدی نسبت به سال قبل خوشبختانه روبه‌رو شده است.
 
براساس این گزارش، در بعضی از مناطقی که اقدامات درستی در این افزایش بهداشت عمومی در میان افراد انجام شده است. آمار کودکان بیمه شده بسیار بالاتر است و این مسئله، سبب کاهش هزینه‌های درمانی و بالارفتن امید به زندگی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است.
 
در سال 2015 تعداد کودکان بیمه شده در کشورهای اسپانیایی زبان در حدود 20 درصد کاهش یافته است، علت این امر بالا رفتن سطح درآمد والدین‌شان است.
 
در ایالت نوادا آمار کودکان بیمه نشده نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است که این به خاطر فعالیت‌های تبلیغاتی و بهداشتی فرماندار این شهر برایان سندووال است که به صدور بخش‌نامه‌های بهداشتی دستورالعمل‌های خاصی را در مراقبت‌ از کودکان به کار گماشته است. حمایت فرماندار سندووال از خدمات درمانی منجر به تحت پوشش قراردادن کودکان به وسیله ادارات بیمه و ارائه برنامه منظم بهداشتی به این افراد بود.
 
فرماندار شهر نوادا برعکس شهرهایی مانند تگزاس، آریزونا برنامه‌های بیمه‌ای خود را گسترش می‌دهد تا از شکاف بین کودکان اسپانیایی زبان و دیگر همسالان آنان جلوگیری شود.
 
استیون لوپز مدیر پروژه NCLR در این رابطه می‌گوید، در سال گذشته کودکانی که زبان مادری‌شان لاتینی است، کمتر از سایر کودکان از خدمات بیمه‌ای برخوردار بوده و این مسئله متأسفانه برای کشور آمریکا سود و منفعت زیادی در پی دارد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران،لوپز اضافه می‌کند، اکثر افراد اسپانیایی زمان که فاقد بیمه هستند، شهروندان آمریکایی به حساب می‌آیند و این مسئله وضعیت بهداشت کل کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا