راه اندازی دبیرخانه دائمی استارت آپ در دانشگاه رازی کرمانشاه

 فرزاد ویسی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی استارت آپ رازی كرمانشاه در دانشگاه رازی گفت: این دبیرخانه با هدف بومی سازی رویدادهای استارت آپ در سطح منطقه ای و استانی و برقراری ارتباط قدرتمند میان دانشگاه و كارآفرینان وصاحبان سرمایه تشکیل شده است.

وی افزود: استارت آپ یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیا است كه طی سه روز متوالی شركت‌كنندگان گردهم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌های خود را مطرح كنند و گروه‌هایی را برای اجرای ایده‌های خود تشكیل دهند.

 مدیر دفتر ارتباط با صنعت و كار آفرینی دانشگاه عنوان کرد: رویداد استارت آپ ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه با محوریت دانشگاه رازی و همكاری برخی از دانشگاه‌ها، سازمان ها و ادارات استان در دانشگاه رازی برگزار می شود.

ویسی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد توسعه كار‌آفرینی مبتنی بر فناوری و محك زدن ایده‌ها، وارد شدن به دنیای كسب و كار، یافتن شركای تجاری آینده و بهره‌گیری بهینه از تجربیات و دانش‌ مربیان و داوران است.

به گزارش مهر، وی خاطرنشان كرد: شركت‌كنندگان در این رقابت ‌لزوما دانشجو نیستند و به شرایط خاصی نیاز ندارند، اما برای دانشجویان كدهای تخفیف ویژه تعریف شده است. در واقع ورود همه افراد اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان در هر رشته تحصیلی در این رقابت‌ها پس از ثبت‌نام آزاد است و هر فردی مجاز به ارائه تنها یك ایده خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا