صدور مجوز فعالیت برای شرکت های آموزشی پیشرفته و تخصصی فاوا

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با هدف گسترش همکاری های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات، تفاهم نامه ای منعقد کرده اند. 
به گزارش ایرنا از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، فریبا مهدیون اظهار کرد: همچنین، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، تمام شرکت های احراز صلاحیت شده از طرف کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای را به عنوان مراکز آموزش های پیشرفته و فوق تخصصی فاوا شناسایی می کند.
وی اظهار کرد: موضوع شناسایی و تامین نیازهای مهارتی صاحبان کسب و کارهای نوپا در این تفاهم نامه مدنظر قرار گرفته است تا از این طریق نیازهای اصلی آموزش کسب و کارهای نوپا در حوزه فاوا شناسایی و نسبت به طراحی دوره های لازم اقدام شود.
مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به موضوع تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و دوره های مهارتی تخصصی حوزه IT بر اساس این تفاهم نامه اشاره و اظهار کرد: به منظور تامین، به روزرسانی و ارتقای مهارت نیروی انسانی در این حوزه ضرورت دارد سازمان با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران این موارد را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهد.
مهدیون گفت: بحث تدوین و یکسان سازی استانداردها و سرفصل های آموزشی مشترک در حوزه فاوا بر اساس این تفاهم نامه در دستورکار مشترک سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قرار گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا