کنترل پهپاد به سبک جنگ ستارگان

فیلم جدید جنگ ستارگان موجب ایجاد موجی جدید از هیجان در میان دوست داران فناوری و داستان های علمی و تخیلی شده است و به همین دلیل نیز افراد مختلفی اقدام به تقلید از رفتارهای علمی تخیلی موجود در این فیلم کرده اند.

یک دانشمند جوان و خوش ذوق موفق شده است تا با استفاده از ساعت هوشمند اپل، یک سیستم کنترل از راه دور ویژه طراحی کند که می توان به کمک آن به صورت راه دور و با کمک حرکت دادن دستان، اجسامی مانند پهپادها را کنترل کرد.

در این میان یک دانشمند جوان و خوش ذوق موفق شده است تا با استفاده از ساعت هوشمند اپل، یک سیستم کنترل از راه دور ویژه طراحی کند که می توان به کمک آن به صورت راه دور و با کمک حرکت دادن دستان، اجسامی مانند پهپادها را کنترل کرد.

این فرد که اصالتی تایوانی دارد، مارک ون نام دارد و موسس شرکت می وی دی پلاس (PVS ) است، این فرد با نوشتن یک برنامه ویژه برای ساعت هوشمند اپل موفق شده است تا کاربری جدید از حسگرها به دست بیاورد.

در ادامه شاهد گزارش ویدیویی از این حرکت ویژه خواهید بود و می توانید مشاهده کنید که چگونه ون، موفق شده است تا با حرکت دادن دستان خود در هوا، اجسامی مانند توپ گلف و پهپاد را کنترل کند.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا