نخستین آزمایش خودروی بدون راننده در برف + فیلم

خودروهای بدون راننده بدون تردید آینده رانندگی انسان ها را رقم می زنند. این خودروها توسط بسیاری از شرکت های بزرگ اتوموبیل سازی در حال آزمایش هستند و نکته جذاب این است که هر یک از این شرکت ها در حال آزمایش بر روی یک فناوری ویژه و خاص در این زمینه هستند و این امر به خوبی موجب بهبود کلی ساختار خودروهای بدون راننده می شوند.

شرکت خودروسازی فورد اقدام به انجام نخستین آزمایش های میدانی در زمینه حرکت این دسته از خودروها در محیط های برفی کرده است. این آزمایش ها که با کمک دانشمندان دانشگاه میشیگان انجام شده است، به خوبی پیش رفته و موفقیت آمیز بودند.

یکی از نکات بسیار مهم این است که رانندگی در جاده های برفی دارای تفاوت های بسیار زیادی با رانندگی در شرایط ایده آل و عادی است و به همین دلیل نیز نگرانی های بسیار زیادی در زمینه فعالیت خودروهای بدون راننده در شرایط متفاوت آب و هوایی است.
در این میان شرکت خودروسازی فورد اقدام به انجام نخستین آزمایش های میدانی در زمینه حرکت این دسته از خودروها در محیط های برفی کرده است. این آزمایش ها که با کمک دانشمندان دانشگاه میشیگان انجام شده است، به خوبی پیش رفته و موفقیت آمیز بودند.
در ادامه می توانید یک فایل ویدیویی را مشاهده کنید که به خوبی انجام این آزمایش را به نمایش می گذارد و علاوه بر آن نیز شاهد سخنان متخصصان فورد در این زمینه باشید.
منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا