همکاری گوگل با اپراتورهای تلفن همراه

یکی از مهمترین بخش های مورد نظر اپراتورهای تلفن های همراه در سراسر جهان ، نحوه محاسبه هزینه خدمات استفاده شده و توسط مشتری و نحوه پرداخت مبلغ محاسبه شده است . این موضوع می تواند به روش سنتی پرداخت قبوض از طریق بانک ها یا استفاده از کارتهای اعتباری  و با واسطه عابر بانک انجام شده یا از روش های جدیدتری مانند پرداخت اینترنتی و … برای پرداخت قبوض استفاده کرد . روش های فوق و به ویژه روش های سنتی ، نیازمند صرف زمانی طولانی و استفاده از نیروی انسانی و انرژی بالائی است .

به تازگی شرکت گوگل با ارائه و ابداع یک اپلیکیشن جدید با نام کیف پول گوگل 'Google Wallet' امکان پرداخت مستقیم قبوض تلفن های همراه را با استفاده از تلفن همراه و بدون هیچ گونه واسطه ای فراهم کرده است که مشتریان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را انجام دهند .

گفتنی است این ایده نخستین بار توسط شرکت اپل طراحی و ابداع شده بود و چند ماه پس از معرفی و عرضه سیستم اپل ، گوگل نیز اپلیکیشن خود را طراحی و روانه بازار کرد . گفتنی است در همین راستا به تازگی شرکت گوگل قرارداد همکاری های گسترده ای را با هفت شرکت بزرگ و اصلی اپراتور های تلفن همراه در سراسر دنیا به امضا رسانده است و به این ترتیب مشتریان شرکت های فوق قادر به استفاده از این نرم افزار کاربردی جدید خواهند بود .

گفتنی است شرکت گوگل در بیانیه ای رسمی که در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر شد اعلام کرد که قرارداد نصب پیش فرض این برنامه در تلفن های همراه اندروئید امضا شده است و از این پس این برنامه به صورت رایگان در تلفن های همراه وجود خواهد داشت . برخی از مهمترین شرکت های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه بین المللی که  در این زمینه با گوگل همکاری می کنند عبارتند از :  شرکت AT&T ؛ کمپانی T-Mobile و Verizon .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا