هفت نوآوری کاربردی معرفی می‌شوند

علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت لوازم‌خانگی، از بین 27 اختراع وارد شده به بازار با بررسی اصالت اولیه و سایر موضوعات ازجمله داشتن نمونه محصول، هفت نوآوری کاربردی حوزه صنعت لوازم‌خانگی در راستای نیل به اهداف اقتصاد دانش‌بنیان در این فستیوال معرفی می‌شوند.

وی گفت: این هفت نوآوری و اختراع منتخب با نگارش طرح کسب‌وکار و مسائل مرتبط با بازار و گذراندن فیلترهای بسیار اجازه ورود به بازار را پیدا کرده و دراین فستیوال معرفی می‌شوند.

دلیری با بیان این که برای صنایع مرتبط پکیج نیازهای فناورانه آن‌ها و دعوت‌نامه برای حضور در این فستیوال تخصصی ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: مخترعان با گذراندن مراحل مختلف، نحوه ارائه کردن و مواردی ازاین قبیل اجازه ورود برای سخنرانی را به‌ دست آورده‌اند و در حضور صنعت‌گران فعال به ارائه موشکافانه اختراع خود می‌پردازند.

دلیری در ادامه گفت: کتابچه‌ای از لیست اختراعات بازار، طرح‌های مرتبط با حوزه لوازم‌خانگی و تمام اختراعات مرتبط به صاحبان صنایع نیز ارائه می‌شود.

وی به اعطای تسهیلات به خریداران محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از تولیدات دانش‌بنیان تسهیلاتی را به خریداران اختراعات و نوآوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌کند.

دلیری همچنین تأکید کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد تا با حمایت از این فستیوال تخصصی بازار دارایی فکری با همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت فرا بورس گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان بردارد.

وی یادآور شد: این فستیوال همزمان با نمایشگاه خانه مدرن برگزار می‌شود و فرصتی بسیار مناسب برای صاحبان این صنعت خواهد بود که علاوه بر بازدید از نمایشگاه در اختراعات بازار نیز فرصت سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا