کلاه ایمنی اشعه ایکس با قابلیت مشاهده درون ساختمان‌ها

کلاه ایمنی جدید شرکت اینتل DAQRI نامگذاری شده و اولین نمونه از فناوری رابطه مشترک ماشین و انسان است.

این شرکت در مورد فناوری به کار رفته در کلاه‌های ایمنی اشعه ایکس عنوان کرد: این فناوری برای اولین بار توسط شیشه‌های اشعه ایکس و با پردازش نسل ششم پردازشگرهای Gen Core m7 امکان‌پذیر شده است.

اگرچه کلاه ایمنی اشعه ایکس شرکت اینتل اولین نمونه در بازار نیست، اما برای اولین‌ بار است که شرکت اینتل با جایگاه بسیار بالا در حوزه فناوری اطلاعات اقدام به ساخت محصولی غیرمتعارف با عملکردهای اختصاصی کرده است.

کلاه ایمنی جدید از فناوری ترکیب واقعیت با دنیای مجازی برای شبیه‌سازی اطلاعات دیجیتالی بهره می‌برد. در واقع این دستگاه با هدف افزایش ایمنی و انگیزه فعالیت کارگران در مشاغل مختلف صنعتی تولید شده است.

کارگران با استفاده از کلاه‌ ایمنی جدید می‌توانند درون دستگاه‌ها، لوله‌ها، سیم‌کشی وسایل صنعتی و عملکرد درون دستگاه‌های بزرگ را بررسی کنند.

برایان مولینز، مدیر اجرایی شرکت اینتل در مورد محصول جدید این شرکت اظهار کرد: شرکت اینتل اولین تولید‌کننده محصولات کاربردی شبیه‌ساز دنیای واقعی با قابلیت نفوذ در اجسام سخت در جهان است.

به گزارش ایسنا ، وی در ادامه افزود: در واقع این فناوری پیچیده‌ترین نمونه از فناوری رابطه مشترک انسان با ماشین است که تاکنون معرفی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا