گزارش تصویری از پارک حیات وحش هلاوگا

این پارک حیات وحش در حومه شهر یانگون و در  35 کیلومتری شمال این شهر  در کشور برمه یا همان میانمار قرار دارد . گفتنی است این پارک حیات وحش دارای وسعت نسبتا زیادی بوده و مساحتی بالغ بر 623 هکتار را در بر می گیرد .

این پارک به بخش های مختلفی تقسیم شده و 313 هکتار آن به عنوان زیستگاه طبیعی جانوران اختصاص داده شده است و یک باغ وحش در وسعت 25 هکتار نیز در این پارک ساخته شده است .

 هر نوع فعالیت انسانی مخل آسایش حیوانات از جمله  استخراج معدن ، راه سازی و شکار حیوانات در این منطقه ممنوع است . گفتنی است پارک حیات وحش هلاوگا  به بخش های مختلفی تقسیم شده و 313 هکتار آن به عنوان زیستگاه طبیعی جانوران اختصاص داده شده است و یک باغ وحش در وسعت 25 هکتار نیز در این منطقه ساخته شده است . از  267 هکتار از زمین های طبیعی این منطقه نیز به عنوان حائل سکونت گاه حیوانات و سایر مناطق استفاده می شود . در این پارک حیات وحش ، گونه های مختلفی از جانوران از جمله گربه وحشی ، پلنگ ، فاخته بال سیاه  black-winged cuckoo shrike ، قاقم سفید یا rosy miniver  ، طاووس آسیائی ، خرس مالائی ،  زنبورخوار کوچک  و …. زندگی می کنند . 

تمامی تصاویر این گزارش تصویری در روز هفتم ژانویه سال جاری میلادی ( برابر با هفدهم دی ماه ) گرفته شده است .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا