همایش شرکت های سرآمد و برندساز در حوزه اقتصاد دانش بنیان برگزار شد

دبیرهمایش شرکت های سرآمد، مادر و برندساز(نیروی محرکه اقتصاد دانش بنیان) روز سه شنبه در حاشیه این همایش به ایرنا گفت: حدود 30 اثر علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 20 مقاله پذیرفته شده است. 

علیرضا توکلی اظهار کرد: از مجموع این تعداد 14 اثر علمی به صورت سخنرانی و یا پوستر در مدت دو روز این همایش ارایه خواهد شد.

وی ایجاد برند ایرانی برای تکنولوژی های دانش بنیان و افزایش کیفیت محصولات را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: راهکارهای هم افزائی، شبکه سازی و ارزش آفرینی شرکت مادر و شرکت های دانش بنیان، مدل تعامل برد – برد شرکت های مادر با واحدهای فناور و نوآور کوچک و راهکارهای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان در کشور را از جمله محورهای این همایش است. 

دبیرهمایش شرکتهای سرآمد، مادر و برندساز گفت: همچنین سبک رهبری و مدیریت شرکت های سرآمد، مادر و برندساز، نقش تأثیرگذار بازار دولتی و خرید کالای ایرانی در ایجاد برند دانش بنیان، طراحی فرهنگ سازمانی و روش ها و فرآیندهای مناسب برای شکوفائی استعدادها و قابلیت پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و تعاونی های فناور محور در رشد شرکت های دانش بنیان از دیگر محورهای این همایش می باشد.

توکلی، کارکردهای مدیریت دانش جدید در جامعه دانش بنیان، آینده پژوهی و نقش سازمان های غیررسمی در اقتصاد را از جمله سخنرانی های روز اول این همایش اعلام کرد.

وی ادامه داد: معماری شرکت های مادر دانش بنیان با استفاده از معماری سازمانی خود تنظیم، تجاری سازی در فناوری پیشرفته، مدل طراحی شرکت های سرآمد و سبک رهبری و مدیریت از دیگر سخنرانی های روز دوم این همایش می باشد.

توکلی برپایی نشست های علمی و گارگاه های آموزشی را از دیگر برنامه های این همایش اعلام کرد و گفت: حوزه سیاست گذاری اقتصاد دانش بنیان، مراحل رشد شرکت های سرآمد، کادر و برندساز و مدیریت دانش در این شرکت ها سه نشست علمی است که در این دو روز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو کارگاه با عناوین مدیریت دانش و تجاری سازی فناوری پیشرفته در روز دوم همایش برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا