رو نمائی از تازه های فناوری در بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان

در روزهای اخیر نمایشگاه فناوری های CES به میزبانی شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است و شرکت های پیشرو در حوزه های فناوری ارتباطات ، تکنولوژی های کامپیوتری و هوش مصنوعی در این نمایشگاه حاضر بوده و به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود می پردازند .

نمایشگاه فناوری های الکترونیک  CES  که از آن با عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه جهان در حوزه تکنولوژی یاد می شود دارای 49 سال سابقه بوده و در سال جاری بیش از 20 هزار محصول جدید در آن معرفی می شود .

در روز نخست فعالیت این نمایشگاه گری شاپیرو  ، مدیر CEO و ریاست انجمن مصرف کنندگان تکنولوژی به معرفی اجمالی محسولات رو نمائی شده در این نمایشگاه پرداخته در پی آن بازدید عمومی از غرفه ها آغاز شد . گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  در روز پنجم ژانویه ( برابر با پانزدهم دی ماه ) انجام شده و از روز ششم ژانویه نیز بازدید عمومی از غرفه های نمایشگاه فناوری های CES آغاز شد . این نمایشگاه که از آن با عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه جهان در حوزه تکنولوژی یاد می شود دارای 49 سال سابقه بوده و در سال جاری بیش از 20 هزار محصول جدید در آن معرفی می شود .

در غرفه های مختلف این نمایشگاه محصولات متنوعی معرفی شده اند که از مهمترین آن ها می توان به تجهیزات الکترونیکی موج سواری ، شبیه ساز های رانندگی ؛ تلوزیون های خمیده و پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد . کارشناسان پیش بینی می کنند که در این نمایشگاه بیش از 150 هزار بازدید کننده حضور یافته و از نزدیک با تازه های فناوری ارتباطات آشنا شوند .  جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، اینجا را کلیک کنید .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا