برگزاری گردهمایی تشکل‎های دانشجویی حامیان محیط زیست در لرستان

 مهدی خالدی کاظمی در جمع مدیران و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان، بیان کرد: در مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان فضای دانشجویی خوبی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی ادامه داد: مسابقات مناظره‎های دانشجویی که با هدف توانمندسازی دانشجویان در انجام کارهای گروهی و انجام مناظره‎های علمی و اخلاقی در معاونت‎های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، بین فضای فرهنگی و پژوهشی مخصوصا در حوزه علوم انسانی ارتباط برقرار کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این مسابقات فرصتی است که افراد نخبه واقعی در کشور شناسایی شوند و کسانی که توانمند هستند در مورد توانایی خود صحبت کنند و با یکدیگر به مناظره بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دانشجویان در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان مثال‎زدنی است و استفاده از ظرفیت دانشجویان در کانون حمایت از محیط زیست در این معاونت درخور توجه و تقدیر است.

به گزارش ایسنا،رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی افزود: اردیبهشت ماه سال آینده سومین گردهمایی تشکل‎های دانشجویی زیست محیطی کل کشور در لرستان برگزار خواهد شد و با توجه به فعالیت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه حفاظت از محیط زیست برپایی این گردهمایی در این استان امتیازی برای لرستان خواهد بود.ئش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا