نمایشگاه محیط زیست تمام بخش های مرتبط را کنار هم قرار داده است

به گزارش ایرنا، مرتضی رحمانی موحد در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار داشت: در چند سال اخیر همواره معاونت گردشگری در این نمایشگاه حضور داشته است. 

وی در باره همکاری های معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و سازمان حفاظت محیط زیست گفت:محیط های طبیعی از جاذبه های مهم گردشگری به شمار می روند بنابراین نیازمند تعامل، هم فکری و هم افزایی بین دو دستگاه هستیم. 

وی افزود: نمایشگاه محیط زیست امسال توانسته است تمام بخش های مرتبط را در کنار هم قرار دهد؛ امیدواریم خروجی آن به افزایش مشارکت بخش خصوصی در برنامه ها و سیاستگذاری منجر شود، زیرا این امر مطابق با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مردم است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار' اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی' امروز سه شنبه با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس و معاون وزیر نفت به کار خود پایان داد. 

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور نمایندگان 13 شرکت خارجی از آلمان، لهستان، سویس، اتریش، فنلاند، نیوزیلند، کانادا، انگلیس، بلژیک، ایتالیا، ترکیه، سوئد و فرانسه از 2 تا 5 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا بود

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا