کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان ساخته شد

از پهپادها به عنوان یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین فناوری های نوظهور یاد می کنند. اگرچه در ابتدای امر این سیستمهای پروازی ابعادی بزرگ داشته و با سر و صدای نسبتا زیادی به هوا برمی خاستند اما حالا نسل جدیدی از این فناوری ارایه شده که تنها به اندازه کف دست بزرگی دارد.

این فناوری جدید که Vidius نام دارد در واقع کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان محسوب می شود که دنیای اطراف را از نگاه خلبان یا سایر سیستمهای پروازی به تصور می کشد.

این فناوری جدید که Vidius نام دارد در واقع کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان محسوب می شود که دنیای اطراف را از نگاه خلبان یا سایر سیستمهای پروازی به تصور می کشد.

این ریزپهپاد 4.3 در 4.3 در 2.5 سانتیمتر ابعاد داشته و می توان آن را به وسیله کنترل کننده 2.4 گیگاهرتزی یا سایر سیستمههای اندرویدی یا مبتنی بر iOS از طریق اپلیکیشن مخصوص هدایت کرد.

این پهپاد برخلاف سایر نمونه های مشابه موجود در بازار قابلیت آن را دارد که تصاویر و ویدئوهای ثبت شده را از طریق وای فای به فرد هدایت کننده منتقل کند.

ثبت ویدئوهایی با وضوح 420 p از دیگر ویژگیهای این فناوری نوین به شمار می آید.

شارژ این پهپاد از طریق درگاه USB تنها در مدت 20 دقیق صورت می گیرد و جالب اینکه قابلیت پرواز بین 5 تا 7 دقیقه را تا ارتفاع 30 متری دارد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا