کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود

دکتر سعید میرزایی رییس جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی و دبیر همایش گفت: در این همایش ملی که توسط جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی برگزار می‌گردد، مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خبرگزاری ایسنا، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعدادی از واحدها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها و جمعی از استادان، صاحبنظران و دانشجویان و همچنین سازمان‌های مردم نهاد حضور دارند و آخرین دستاوردها و راهکارهای علمی حفاظت از محیط زیست در قالب سخنرانی و ارائه مقالات بررسی می‌گردد.

وی در ادامه افزود: حفاظت آب، خاک، هوا، حفاظت از آلودگی‌های صوتی و امواج و فرهنگ، آموزش اقتصاد و حقوق محیط زیست محورهای اصلی همایش را تشکیل می‌دهند. برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس می‌باشد.

رونمایی از پوستر کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست

وی بااشاره به رونمایی از پوستر کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست، افزود: حفاظت آب، خاک، هوا، حفاظت از آلودگی‌های صوتی و امواج و فرهنگ، آموزش، اقتصاد و حقوق محیط زیست محورهای اصلی کنفرانس را تشکیل می‌دهند. برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس می‌باشد.

دکتر میرزایی با اشاره به تاریخ‌های مهم کنفرانس گفت: مهلت دریافت خلاصه مقالات 10 اسفند 94، زمان اعلام نتایج داوری 15 اسفند 94 و زمان برگزاری کنفرانس اول اردیبهشت‌ماه 1395 در محل دانشگاه شهیدبهشتی می‌باشد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی در پایان با اشاره به وضعیت نامطلوب محیط زیست کشورمان، خصوصا آلودگی هوا در کلانشهرها، اظهار امیدواری کرد که برگزاری این کنفرانس بتواند گامی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست کشور باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا