کنفرانس آموزش، روانشناسی و جامعه برگزار شد

آموزش: توسعه انسانی و مطالعات خانواده، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، آموزش بزرگسالان، آموزش عالی، آموزش رایانه، آموزش الکترونیکی، آموزش خانواده، موسیقی، هنر، روانشناسی: روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سازمانی، روانشناسی رشد، روانشناسی شخصیت، علوم تربیتی، روش‌های ریاضی در روانشناسی، نظریه‌های شخصیت، جامعه شناسی: جامعه شناسی فرهنگی، جامعه شناسی اقتصادی، جامعه شناسی مصرف، جامعه شناسی سیاسی، جامعه شناسی معنویت، جامعه شناسی مالی، جامعه شناسی توسعه، جامعه شناسی آموزش، جامعه شناسی توسعه، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

پروفسور دیوید دونالد از دانشگاه هنگ کنگ، سخنران اصلی این کنفرانس بود. دکتر عباس قلتاش، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دکتر آرمین محمودی از دانشگاه آزاد اسلامی، در جمع اعضای کمیته علمی- تخصصی HKICEPS2015 بودند.

پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، آفریقای جنوبی، استرالیا، اندونزی، انگلیس، بنگلادش، تایلند، ترکیه، چین، سنگاپور، فیلیپین، قزاقستان، کامرون، کره جنوبی، مالزی، نیجریه، نپال، هنگ کنگ و هند، با ارائه 93 مقاله و 40 پوستر در این کنفرانس حضور داشتند.

همزمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی آموزش، روانشناسی و جامعه (HKICEPS2015)، سه کنفرانس بین‌المللی نیز دیگر در هنگ کنگ برگزار شدند:

کنفرانس بین‌المللی مهندسی و علوم کاربردی (HKICEAS2015)

مهندسی شیمی، مهندسی زیست پزشکی، مهندسی عمران، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک، علوم پایه و کاربردی، زمین شناسی و مهندسی نفت، علم مواد، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

پروفسور دنیس لوینگ از دانشگاه هنگ کنگ، سخنران اصلی این کنفرانس بود. طی سه روز برگزاری کنفرانس، 124 مقاله و 115 پوستر از سوی پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، استرالیا، امارات، برزیل، پاکستان، ترکیه، تایوان، تایلند، چین، روسیه، ژاپن، سنگاپور، فنلاند، کره جنوبی، لیبی، مالزی، نیجریه، هنگ کنگ و هند ارائه شدند.

کنفرانس بین‌المللی آکادمیک علوم اجتماعی (IACSS2015)

دکتر عاطفه فردوسی پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، از اعضای کمیته علمی- تخصصی IACSS2015 بود.

تاریخ، مردم شناسی، گردشگری، روانشناسی، آموزش، مدیریت، علوم سیاسی، اقتصاد و امور مالی، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند. پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، استرالیا، اندونزی، انگلیس، تایوان، تایلند، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سنگاپور، فیلیپین، کره جنوبی، مالزی، نیجریه، هنگ کنگ و هند، با ارائه 45 مقاله و 4 پوستر در کنفرانس IACSS2015 حضور داشتند.

کنفرانس بین‌المللی مهندسی الکترونیک و علوم رایانه (EECS2015)

مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات، ارتباطات بی‌سیم، سیستم‌های نانو- الکترو- مکانیکی، فوتونیک و اپتوالکترونیک، بیوانفورماتیک، علوم رایانه، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

در مجموع، 91 مقاله و پوستر توسط پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، استرالیا، اندونزی، انگلیس، تایلند، ترکیه، چین، ژاپن، سنگاپور، فیلیپین، فنلاند، کره جنوبی، مالزی، هنگ کنگ و هند در کنفرانس EECS2015 ارائه شدند.