مهلت ثبت نام ششمین مسابقات سامانه های هوافضایی دانشگاه شریف تمدید شد

 ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی و 9 گرایش، بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در گرایش های طراحی و ساخت گلایدر(هواسر)، طراحی و ساخت هاورکرافت (هواناو)، طراحی و ساخت راکت با محموله قابل بازیابی، طراحی و ساخت مکانیزم بازیاب محموله فضایی، طراحی و ساخت سفینه ماه نشین، طراحی و ساخت ریزهواناو، طراحی و ساخت ربات مریخ نورد، طراحی و ساخت راکت کبریتی و دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
تقویت بنیه علمی و دخیل کردن دانش آموزان و دانشجویان کشور در حوزه هوافضا، رشد فرهنگ عمومی مهندسی، آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی هوافضا، فرآیندهای طراحی و ساخت مهندسی، بروز خلاقیت های فردی، آشنایی با کار گروهی و ایجاد درک صحیح از استعدادها و علایق، گسترش فرهنگ کارگروهی، شناسایی طرح های برتر و معرفی آن به صنایع مربوطه و ایجاد فضای رقابتی در بین دانش آموزان و دانشجویان کشور از جمله اهدافیست که در ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی دنبال خواهد شد.
در حاشیه این مسابقات، نمایشگاه جانبی به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشی و علمی دانش آموزان مسابقات برگزار خواهد شد.
همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با رشته مهندسی هوافضا و فضای دانشگاه صنعتی شریف، امکان بازدید در قالب اردوهای دانش آموزی فراهم آمده است.
ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف طی روزهای 15 و 16 بهمن ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای مسابقات به نشانی http://www.ceas.sharif.ir/asdc مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا