امنیت به زبان فارسی با محصولات 2016 کسپرسکی

امسال نیز به روال سال‌های گذشته، آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی 2016 کسپرسکی را همه فارسی‌زبانان سراسر جهان از 12دیماه می‌توانند به زبان مادری خود مورد استفاده قراردهند. براساس این گزارش، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه همکاری نزدیک ایدکو و کسپرسکی در فارسی‌سازی محصولات از پنج سال قبل آغازشده و کماکان ادامه دارد افزود: ما خوشحالیم که از ابتدا تشخیص دادیم یکی از راه‌های کاهش مخاطرات حضور در فضای سایبری برای کاربران استفاده از محصولات کارآمد است و این کارآمدی می‌تواند با فارسی‌سازی رابط کاربری و پیام‌های برنامه به زبان مادری تکمیل شود.

بقایی با اشاره به همکاری گسترده ایدکو و کسپرسکی در همه ابعاد ارائه و بومی‌سازی انواع محصولات و راهکارها گفت: بازخوردهای مناسبی که هم ما و هم شرکت کسپرسکی از فارسی‌سازی گرفته‌ایم، سبب شده که هرساله این روند تکرار شود و مشتریان ما نیز در انتظار دریافت این نسخه‌های فارسی باشند.

این گزارش می‌افزاید: همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در نسخه کسپرسکی 2016 نیز امکان به‌کارگیری رایگان و آزمایشی یک ماهه نسخه‌های فارسی وجود دارد و کاربران پس از طی شدن دوره آزمایشی، آن را به نسخه یکساله ارتقا دهند.

نسخه‌های فارسی محصولات خانگی کسپرسکی همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت و به‌کارگیری است. علاقمندان می‌توانند با مراحعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و دریافت نسخه آزمایشی این محصول از آدرس http://irkaspersky.com/kaspersky-persian-2016 به مدت یک‌ماه از مزایای استفاده از آن بهره گیرند و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا