برگزاری کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در دانشگاه امیرکبیر

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران، سابقه برگزاری این کنفرانس را یادآور شد و گفت: تاکنون چهار دوره کنفرانس به میزبانی دانشگاه های تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، یاسوج، سمنان و اصفهان در سطح ملی برگزار شده است و دوره آتی برای اولین بار به صورت بین المللی اجرا خواهد شد.

پیام طهرانی در تشریح محورهای اصلی کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین اظهار کرد: صنعتی سازی سازه ها، تحلیل، طراحی و اجرای سیستم های نوین سازه ای و روش های نوین بهسازی و مقاوم سازی سازه ها، مصالح نوین در مهندسی عمران و فناوری ها و مصالح نوین سازگار با محیط زیست و کاهش مصرف انرژی، چهار محور اصلی کنفرانس را تشکیل می دهند.
عضو هیات علمی دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تبادل تجربه، به روز کردن دانش مهندسان و متخصصان کشور، ارائه جدیدترین فناوری های روز در عرصه تولید و زمینه های بکارگیری مصالح و سازه ها را از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.
به گفته وی، نمایشگاهی تخصصی برای عرضه و معرفی محصولات مرتبط با مصالح و سازه های نوین توسط شرکت های داخلی و خارجی در حاشیه کنفرانس برپا خواهد شد.
طهرانی مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران را تا 28 فروردین ماه سال آتی و مهلت ارسال مقالات کامل را تا اول شهریورماه آینده اعلام کرد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق ایمیل moghavemsazi@aut.ac.ir و یا وب سایت کنفرانس به نشانی www.5ncnms.aut.ac.ir با دبیرخانه کنفرانس در ارتباط باشند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا