فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی مهندسی هوا و فضا

دومین کنفرانس بین المللی مهندسی هوا و فضا با عنوان کامل The 2nd International Conference on Aerospace Engineering (ICOAE 2015) در تاریخ چهاردهم و پانزدهم ژوئن سال 2015 برابر با بیست و چهارم و بیست و پنجم خرداد ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر سنت پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

با توجه به این مساله که کشور روسیه یک کشور صنعتی توسعه یافته ، به ویژه در صنایع هسته ای و هوافضا است ، این کنفرانس می تواند تجربه خوبی برای متخصصان ، پژوهشگران و کارشناسان این حوزه باشد . به همین جهت پژوهشگران، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، مهندسان هوا و فضا و سایر  متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .  

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی  مهندسی هوا و فضا در  نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوعات اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از مهمترین این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

صدا و کنترل صدا – علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا – مکانیک کاربردی – اتوماسیون ، مکاترونیک و روباتیک – ماشین – مهندسی خودرو – پرتابه شناسی – بیومکانیک – مهندسی پزشکی –   CAD / CAM / CIM –  CFD – مواد کامپوزیت و هوشمند –  جریان های قابل تراکم – مکانیک محاسباتی – تکنیک های محاسباتی – دینامیک و ارتعاشات – مهندسی و مدیریت انرژی – مواد مهندسی – خستگی و شکستگی – دینامیک سیالات- مکانیک سیالات و ماشین آلات – شکستگی- سوخت و احتراق- -مکانیک عمومی- ژئومکانیکی – بهداشت و ایمنی – انتقال حرارت و جرم – تهویه مطبوع – مهندسی صنایع و سیستم – مهندسی صنایع – صنعتی، مکانیکی، سیستم های مهندسی و علوم – ابزار دقیق و کنترل – موتورهای احتراق داخلی – تدارکات و برنامه ریزی – ماشین آلات و ماشین آلات طراحی – ساخت و تولید فرایندهای – مهندسی ساخت و تولید – مهندسی ساخت و تولید سیستم – طراحی سیستم دریایی – مهندسی مواد – علم مواد و پردازش – طراحی مکانیک – مهندسی برق مکانیک – مکاترونیک – MEMS و نانو فناوری – Multibody دینامیک – مهندسی نانومواد – انرژی جدید و تجدید پذیر – سر و صدا و ارتعاش – کنترل سر و صدا – ارزیابی غیر مخرب – غیر خطی دینامیک  و …

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی
icoae@sciei.org ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ اول ماه مارس سال 2015 برابر با دهم اسفند ماه سال 1393 اعلام شده است . علاقمندان می توانند تا دهم آوریل سال 2015 برابر با بیست و یکم فروردین ماه سال 1394 نسبت به ثبت نام در این کنفرانس اقدام کنند .

قابل توجه است که مقالات پذیرفته شده در مجله مکانیک کاربردی و مواد (Applied Mechanics and Materials) به چاپ خواهد رسید و در وب سایت های علمی همچون گوگل اسکلار  ، تامون رویترز (ISI ) و IEE نمایه خواهد شد .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.icoae.org/ قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا