گزارش تصویری از تکثیر ببر سفید در باغ وحش

یکی از گونه های بسیار کمیاب و ارزشمند ببر در سراسر دنیا ، ببر های سفید هستند که گونه ای جهش یافته از ببرهای بنگال محسوب می شوند . این گونه از گربه سانان بیشتر در باغ وحش ها دیده شده و به ندرت در طبیعت مشاهده می شوند .

تلاش های دامپزشکان و مسئولان این مرکز حیات وحش برای حفظ جان این توله ببرها موفقیت آمیز بوده و در نهایت هر پنج توله ببر زنده مانده اند . این موضوع در تاریخ پرورش ببرهای سفید بی سابقه بوده و از ان با عنوان یک معجزه یاد می شود .

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده از سوی مقامات کشور چین ، دانشمندان و دامپزشکان پارک حیات وحش کومینگ Wild Animal Park in Kunming در استان یوونان Yunnan موفق به تکثیر ببرهای سفید موجود در این مرکز شده اند . بر اساس این گزارش ، ببر سفید ماده موجود در پارک حیات وحش فوق الذکر به صورت پنج قلو باردار شده و در اواخر ماه اکتبر ( آبان ماه )سال جاری میلادی زایمان کرده بود . تلاش های دامپزشکان و مسئولان این مرکز حیات وحش برای حفظ جان این توله ببرها موفقیت آمیز بوده و در نهایت هر پنج توله ببر زنده مانده اند . این موضوع در تاریخ پرورش ببرهای سفید بی سابقه بوده و از ان با عنوان یک معجزه یاد می شود .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا