تحول در حمل و نقل عمومی لندن با جوهر الکترونیکی

مهندسان سیستم حمل و نقل عمومی لندن هدف از استفاده از این فناوری جدید را ارایه خدماتی بهتر نظیر اطلاعات سفر، آن هم با کیفیت بالا و جزئیات دقیق برای مسافران اعلام کرده اند.

بدین ترتیب مسافران این امکان را دارند که از نقشه ها، جدول زمانی اتوبوس ها و سایر اطلاعات مشابه به طور لحظه ای بهره مند شوند.

سیستم حمل و نقل عمومی لندن با بهره گیری از فناوری نمایشگرهای دیجیتالی جوهر الکترونیکی به یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در نوع خود تبدیل شده است.

این فناوری جدید نه تنها به افراد کمک می کند تا برنامه ریزی منسجم تری برای انجام کارهای روزمره شان داشته باشند بلکه به صرفه جویی هنگفتی در مصرف انرژی نیز منجر می شود.

نمایشگرهای جدیدی که در این پروژه به کار گرفته می شود از وضوح بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال مصرف انرژی بسیار اندکی نیز دارند.

نکته جالب توجه اینجاست که انرژی مورد نیاز این نمایشگرها از طریق صفحات خورشیدی تأمین می شود. از آن گذشته نیاز آنها به برق تنها در مواقعی است که در حال به روزرسانی شدن هستند.

پایین بودن وزن این نمایشگرها از دیگر ویژگیهای این نوآوری محسوب می شود که هزینه نصبشان را به میزان چشمگیری پایین نگاه می دارد.

البته این تنها بخشی از تلاش گسترده در سیستم حمل و نقل عمومی لندن جهت به روزرسانی و بهره گیری از فناوری های نوین محسوب می شود.

در سال 2015 که روزهای پایانی آن سپری می شود از سیستم ردیابی دوچرخه سواران در روشنایی ترافیک و نیز نخستین اتوبوس دوطبقه با آلودگی صفر در دنیا رونمایی شد که به شدت مورد توجه کارشناسان امور شهری قرار گرفته است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا