نقش موثر انجمن های علمی در تقویت فعالیتهای دانایی محور

محمدعلی برخورداری روز سه شنبه در افتتاحیه ششمین کنفرانس شبکه های هوشمند اظهار داشت: ضرورت دنیای کنونی و چشم انداز آینده ایجاب می کند که تمام حرکت ها و فعالیت ها در بستر علمی انجام پذیرد و هر حرکتی باید دارای پشتوانه و برنامه ریزی علمی باشد.
وی افزود: برای تحقق فعالیت های مبتنی بر علم و دانش، دانشجویان و استادان دانشگاه نقش کلیدی دارند و البته انجمن های علمی در این میان، از تاثیر و جایگاه ویژه ای برخوردارند چراکه از منتخب اعضای هیات علمی و دانشجویان شکل گرفته اند.
برخورداری برگزاری کنفرانس های علمی را اقدامی ارزشمند درجهت معرفی دستاوردها و ظرفیت های موجود و همچنین فراهم کردن زمینه ارتباط رو در رو میان پژوهشگران، استادان دانشگاه و فعالان صنعت برشمرد.
دبیر ششمین کنفرانس شبکه های هوشمند نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این رویداد علمی، یکی از اهداف اصلی کنفرانس را تبدیل دانش به فناوری و تبدیل فناوری به محصولات دانش بنیان ذکر کرد.
محسن کلانتر به ثبت نام 300 نفر برای شرکت در کنفرانس و ارائه 142 مقاله به دبیرخانه کنفرانس اشاره کرد و گفت: به دنبال بررسی های هیات داوران، 61 مقاله به زبان های فارسی و انگلیسی برای ارائه در روزهای برگزاری کنفرانس شبکه های هوشمند 94 پذیرفته شدند.
وی همچنین از ابراز تمایل دانشگاه های کرمان و شهید رجایی برای میزبانی دوره آینده کنفرانس شبکه های هوشمند در سال آینده خبر داد.
کنفرانس شبکه های هوشمند 94 امروز سه شنبه (اول دی ماه ) با حضورمحمد رضا عارف رییس انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران، استادان دانشگاه و متخصصان حوزه شبکه های هوشمند در دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز به کار کرد.
به گزارش ایرنا، این کنفرانس دو روزه با همکاری دانشگاه علم و صنعت و انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران تدارک یافته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا