برگزیدگان شانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان معرفی و تقدیر شدند

 برگزیدگان شانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان در بخش های مختلف بین المللی، ملی، پژوهشگران برگزیده، مخترع برگزیده، دانشجویان برگزیده و نشریات برگزیده معرفی شدند.

** برگزیدگان بین المللی 
پروفسور فخرالدین جمالی استاد دانشگاه آلبرتا در کانادا و پروفسور فلورا پیوندی استاد دانشگاه میلان در ایتالیا برگزیدگان بین المللی این جشنواره بودند.

** برگزیدگان ملی
دکتر احمدرضا دهپور استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر رویا کلیشادی استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان برگزیدگان ملی این جشنواره معرفی شدند.

** پژوهشگران برگزیده
دکتر فرزاد حدائق از پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم، دکتر عباس بصیری از مرکز تحقیقات کلیه و مجاری ادراری و دکتر محمدجعفر اقبال از مرکز تحقیقات دندانپزشکی به عنوان پژوهشگران برگزیده با رتبه علمی استاد در گروه آموزشی بالینی، معرفی و تقدیر شدند.
دکتر بهرام کاظمی از دانشکده فناوری های نوین، دکتر مصطفی رضایی طاویرانی از دانشکده پیراپزشکی و دکتر حمیدرضا مقیمی از دانشکده داروسازی نیز پژوهشگران برگزیده با رتبه علمی استاد از گروه آموزشی پایه بودند.
دکتر فرهاد حسین پناه از پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم، دکتر آرش خجسته از مرکز تحقیقات دندانپزشکی و دکتر پیام طبرسی از پژوهشکده سل و بیماری های ریوی به عنوان پژوهشگران برگزیده گروه آموزش بالینی معرفی شدند.
همچنین دکتر کیانوش خسروی دارانی از دانشکده تغذیه، دکتر اصغر قاسمی از پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم و دکتر مریم نیتی از دانشکده پزشکی به عنوان پژوهشگران برگزیده گروه آموزشی با رتبه علمی دانشیار شناخته شدند. 
دکتر مژگان بنده پور از دانشکده فن آوری های نوین، دکتر احمدرضا باغستانی از دانشکده پیراپزشکی و دکتر ماهرخ دولتیان به عنوان پژوهشگران برگزیده گروه آموزشی پایه با رتبه علمی استادیار معرفی شدند.
در گروه آموزشی بالینی با رتبه علمی استادیاری نیز دکتر مرضیه کتیبه از مرکز تحقیقات چشم و دکتر لیدا فدایی زاده از پژوهشکده سل و بیماری های ریوی معرفی شدند.
صدیقه امیرعلی اکبری نیز از دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان پژوهشگر برگزیده با رتبه علمی مربی معرفی شد و فیروزه حسینی اصفهانی از مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم به عنوان پژوهشگر برگزیده غیرهیات علمی مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین دکتر علی رضا برداران رفیعی از مرکز تحقیقات چشم و دکتر بهرام کاظمی از دانشکده فناوری های نوین پزشکی به عنوان پژوهشگران برگزیده عرصه سلول های بنیادی و طب بازساختی معرفی شدند.

** مخترع برگزیده 
دکتر حمیدرضا مقیمی استاد دانشکده داروسازی نیز به عنوان مخترع برگزیده معرفی و تقدیر شد.
عنوان اختراع وی، 'انجام فرمولاسیون کرم پوستی' برای یک شرکت داروسازی آلمانی است.

** دانشجویان برگزیده
در بخش دانشجویان برگزیده نیز از زهرا بهادران دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی از پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم و زهره رهنرور دانشجوی کارشناسی ارشد از دانشکده تغذیه و صنایع غذایی تقدیر شد.
شانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی روز سه شنبه در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا