ساخت سیستم‌های اعلام نرخ طلا مبتنی بر بستر GPRS در کشور

دکتر مهدی کشمیری، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: این شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال ۸۷ در زمینه اطلاع‌رسانی نرخ طلا، مسکوکات و ارز (سیستم اعلام قیمت طلا) در کشور مشغول به فعالیت است و در سال ۹۳ این سیستم موفق به اخذ تائیدیه محصول دانش‌بنیان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد.

وی افزود: این شرکت دانش‌بنیان هم‌اکنون به عنوان مجری یکسان‌سازی نرخ طلا و مسکوکات در کشور و زیر نظر کمسیون تخصصی طلا و جواهر و اتحادیه‌های شهرستان‌های مختلف مشغول به فعالیت است.

همچنین سهیل ساعدی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراح این سیستم اظهار کرد: در حال حاضر در ۱۷ استان از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، البرز، قزوین، اصفهان، زنجان سیستم مکانیزه نرخ طلا نصب و در حال استفاده است.

ساعدی ادامه داد: با توجه به حساسیت نرخ طلا و نوسانات شدید آن، تمام محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات فروش بدون قید و شرط است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به نکات در نظر گرفته شده در طراحی این سیستم‌های اطلاع‌رسانی، هم‌اکنون در بیش از پنج‌هزار واحد صنفی در نقاط کشور حتی در دورافتاده‌ترین نقاط (بطور مثال روستای طبل جزیره قشم یا شهر میرجاوه در مرز پاکستان) بدون هیچ مشکلی سال‌ها در حال استفاده است.

به گزارش ایسنا، ساعدی اضافه کرد: سیستم‌های اعلام نرخ طلا مبتنی بر بستر GPRS طراحی شده دارای ثبت اختراع به شماره ۵۴۱۴۵ از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا