رقابت هکرهای جوان در دانشگاه صنعتی شریف

رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی به صورت سالانه با تلاش مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف در دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه برگزار می شود.هدف از این مجموعه رقابت ها، برگزاری یک فعالیت ترویجی – علمی در راستای فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ امنیت در کشور است.

برگزاری این مجموعه رقابت ها که از سال 1390 و به ابتکار مرکز آپا شریف در کشور شکل گرفت، منجر به ایجاد جریانی شد که در حال حاضر دانشگاه ها و مراکز دیگری نیز اقدام به برگزاری مسابقه هایی مشابه در این حوزه کرده اند.
این دوره از رقابت ها در محورهای مسابقه فتح پرچم، معرفی تکنیک ها و روش های خلاقانه در نفوذ و دفاع و کارگا ه های آموزشی و تخصصی برگزار می شود.
شرکت کنندگان در مسابقه فتح پرچم، در یک مرحله برخط توانایی های خود را در زمینه تکنیک های نفوذ و دفاع به آزمایش می گذارند و حضور تمام علاقمندان و متخصصان این حوزه در مسابقه آزاد است.
همچنین در محور معرفی تکنیک ها و روش های خلاقانه در نفوذ و دفاع شرکت کنندگان آخرین نوآور ی های خود را در زمینه نفوذ و دفاع ارائه خواهند داد و در بخش دیگر کارگا ه های تخصصی و عملی برای مخاطبان خاص و عام برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت این رقابت ها به نشانی https;//cert.sharif.edu/ctf مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا