خودرو برقی جگوار برای مسابقات اتوموبیل رانی

مسابقات اتوموبیل رانی در سراسر جهان دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و در نوع خود یکی از پر مخاطب ترین ورزش های جهان محسوب می شوند. حال از سال 2012 میلادی و با اوج گیری روند طراحی خودروهای الکتریکی، دوره خاصی از مسابقات اتوموبیل رانی با نام مسابقات فرمول ای آغاز شده است که خودروهای شرکت کننده در آن همگی از منبع انرژی الکتریکی بهره می گیرند

خودرو یاد شده از این جهت بسیار مهم محسوب می شود که پیش از این جگوار با همکاری شرکت ردبول در این مسابقات حضور داشته است و این خودرو نخستین حضور مستقل این شرکت در این رقابت ها را رقم خواهد زد..

به تازگی شرکت خودرو سازی جگوار مدل جدید طراحی شده برای این مسابقات را با یک فایل ویدیویی زیبا و جذاب معرفی کرده است. در ادامه می توانید این فایل ویدیویی را مشاهده کرده و با مشخصات ظاهری این خودرو که قرار است از سال آینده میلادی در مسابقات فرمول ای شرکت کند، آشنا شوید.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی جگوار پس از ورشکستگی تقریبی در ساختار خودروسازی انگلستان، توسط شرکت خودروسازی هندی تاتا موتورز خریداری شده و از آن پس با تحولی چشمگیر در ساختار کاری خود روبرو شده است.

همچنین لازم به ذکر است که خودرو یاد شده از این جهت بسیار مهم محسوب می شود که پیش از این جگوار با همکاری شرکت ردبول در این مسابقات حضور داشته است و این خودرو نخستین حضور مستقل این شرکت در این رقابت ها را رقم خواهد زد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا