افزایش حمایت‌های مالی جهاد دانشگاهی از پروژه‌های علوم انسانی

 دکتر حمیدرضا طیبی عصر امروز با افتتاح ساختمان جدید پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اشاره به جلسه امروز خود با هیاتی از کشور چین افزود: این هیات چینی که در حوزه نفت فعال بوده در این جلسه با افتخار اعلام کرد که از سال 1995 فعالیتهای خود را آغاز کرده و این در حالیست که جهاد دانشگاهی فعالیتهای خود را از سالهای قبل آن آغاز کرده است.

وی با بیان این که جهاد دانشگاهی در این حوزه سابقه طولانی داشته است، اظهار داشت: این در حالیست که ما هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاه واقعی خود برسیم و در زمینه علت این تاخیر در رسیدن به جایگاه واقعی توسعه، لازم است تا مطالعات علوم انسانی انجام گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین با تاکید بر لزوم حمایت از پروژه‌های علوم انسانی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مرکز، باید بودجه‌های خوبی را برای انجام پروژه‌های علوم انسانی در نظر بگیرد.

طیبی با تاکید بر این که در پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران باید چندین پروژه شاخص در حوزه علوم انسانی تعریف شود، ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات جهاد دانشگاهی در بودجه 95 حمایت‌های جدی از پروژه‌های علوم انسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به تامین فضای مناسب برای این پژوهشکده آمادگی خود را برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی علوم انسانی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،رییس جهاد دانشگاهی همچنین ابراز امیدواری کرد که با افتتاح ساختمان جدید این پژوهشکده، کارهای بزرگی در آن انجام شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا