دستاوردهای دولت در حوزه فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ ارائه می شود

 'ناصرعلی سعادت' روز دوشنبه در نشست خبری نمایشگاه بیست و یکم الکامپ افزود: یک سالن برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است تا آنها به نحو مطلوب بتوانند دستاوردهای خود را به مردم معرفی کنند.
وی اظهارکرد: حضور دستگاه های دولتی و مسوولان در این نمایشگاه نشان دهنده جایگاه و اهمیت نمایشگاه الکامپ است و این اقدام سبب دلگرمی و انگیزه بیشتر فعالان این حوزه خواهد شد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به استقبال خوب شرکت های فعال در این حوزه اشاره کرد و گفت: 21 هزار متر مربع فضا برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، در حالی که نزدیک به دو برابر تقاضا برای حضور در این نمایشگاه وجود دارد.
سعادت اظهار کرد: تعدادی از شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال حضور دارند اما امیدواریم با توجه به افزایش تعاملات کشور با سایر کشورها و رفع تحریم ها، شاهد استقبال مناسب شرکت های خارجی از نمایشگاه سال بعد باشیم.
وی به کاستی های نمایشگاه های قبلی الکامپ نیز اشاره کرد و گفت: اغلب نمایشگاه های قبلی دارای کاستی هایی بودند اما با تمام توان تلاش می کنیم الکامپ جایگاه بین المللی خود را پیدا کند.
به گزارش ایرنا،نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا