ساخت نسل جدید خودروهایی فوق سریع و سبک

به تازگی دو برادر مخترع در کشور مکزیک اقدام به طراحی و ساخت نسل جدیدی از خودرو های فوق سریع و سبک وزن کرده اند . بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، برادران فوق که اصلیتی اسپانیائی داشته و از منطقه باسک اسپانیا به مکزیک مهاجرت کرده اند ، علاقه شدیدی به خودروهای پر سرعت داشته و این موضوع سبب شد تا در اقدامی نو آورانه بتوانند نخستین خودرو بسیار سبک و پر سرعت ultra-lightweight, high-performance car  در آمریکای جنوبی را تولید کنند .

خودرو موسوم به Vuhl 05 بسیار سبک وزن بوده و تنها 695 کیلو گرم وزن دارد و علی رغم این وزن بسیار کم ، قادر به دستیابی به سرعت 245 کیلومتر در ساعت است .

این خودرو بر پایه یک ماشین طراحی شده برای مسابقات رالی سرعت ساخته شده است و با ایجاد تغییراتی در آن ، امکان استفاده عادی از خودرو فوق در شهر ها فراهم شده است .

خودرو مورد نظر Vuhl 05 نام داشته و ظرفیت حمل تنها دو سرنشین را دارد . بر اساس اطلاعات فنی منتشر شده درباره این خودرو ؛ Vuhl 05 بسیار سبک وزن بوده و تنها 695 کیلو گرم وزن دارد و علی رغم این وزن بسیار کم ، قادر به دستیابی به سرعت 245 کیلومتر در ساعت است . در این گزارش تصویری و ویدئوئی ، به معرفی این خودرو خواهیم پرداخت .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا