گزارش تصویری از نسل جدید دوچرخه های الکتریکی

در سال های نه چندان دور، دوچرخه ها به عنوان ابزار بسیار مناسبی برای جا به جایی افراد محسوب می شدند ولی در طول زمان و با به میدان آمدن وسایل نقلیه موتوری، این ابزار به وسیله ای بیش تر تفریحی و ورزشی تبدیل شده است. حال دانشمندان با تلفیق سیستم های مدرن الکتریکی و دوچرخه های قدیمی و آشنا موفق به ساخت دوچرخه های الکتریکی شده اند تا استفاده از دوچرخه را به مرحله ای جدید وارد سازند.

قدرت این دوچرخه نسبت به مدل های پیشین 20 درصد بهبود داشته است و باتری 70 وات بر ساعت آن می تواند مسافت 35 مایل برابر با 56 کیلومتر به کار کردن ادامه داده و سپس نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

دوچرخه های الکتریکی در حقیقت دوچرخه هایی هستند که به یک موتور الکتریکی مجهز بوده و نتیجه پدال زدن کاربر به همراه فعالیت این موتور می تواند بازده بسیار بهتری نسبت به یک دوچرخه معمولی را در طی مسافت ایجاد کند.

حال شرکت وینتیج (Vintage) به عنوان یکی از خوش نام ترین شرکت های تولید کننده دوچرخه های برقی اقدام به معرفی مدلی جدید 2016 دوچرخه های برقی خود کرده است. در ادامه می توانید تصاویر منتخبی از این دوچرخه ویژه را مشاهده کنید.

شایان ذکر است که علاوه بر تغییرات اعمال شده در موتور الکتریکی، این مدل دارای ظاهر کلاسیک تر نیز هست. البته این تغییرات چندان کم هزینه نیز نخواهند بود و برای خرید مدل استاندارد این دوچرخه باید رقم 5 هزار دلار پرداخت شود. قدرت این دوچرخه نسبت به مدل های پیشین 20 درصد بهبود داشته است و باتری 70 وات بر ساعت آن می تواند مسافت 35 مایل برابر با 56 کیلومتر به کار کردن ادامه داده و سپس نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا