تجاری سازی نوآوری های متناسب با نیاز کشور در حوزه ICT

 افزایش اثربخشی پژوهش ها و تجاری سازی، نوآوریهای متناسب با نیاز کشور در حوزه ICT از مهمترین اهداف تقاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد که در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی منعقد شده است.

سینا پرس : به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل پژوهشگاه و به مدت 5 سال منعقد شده است.
براساس این تفاهم نامه دو طرف متعهد به همکاری در حمایت از دوره های پیش رشد پارک و تجاری سازی فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه شدند. 
تامین زیرساخت های ابری مورد نیاز موسسات،شرکتها و هسته های مستقر در پارک،حمایت از دستاوردهای نوآورانه این شرکت ها توسط پژوهشگاه و همکاری در طراحی و اجرای پارک پیشرانICT برای جذب و پرورش و ارتقای سرمایه های انسانی نخبه حوزه ICT در داخل کشور از جمله فعالیت های پیش بینی شده در این تفاهم نامه هستند.
علاوه بر این مقرر شد، از پژوهشگران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه در هدایت هسته های مستقر در پارک خصوصا دوره های پیش رشد استفاده شود.
این تفاهم نامه بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی دکتر محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نمایندگی دکتر محمدجعفر صدیق رئیس پارک منعقد شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا