ارائه باتری نانوکربنی به بازار با طول عمر بالاتر

شرکت آوتبک پاور تکنولوژیز (OutBack Power Technologies) یکی از طراحان و تولیدکنندگان ادوات الکترونیکی برای سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر است. این شرکت اخیراً محصولات خود را در حوزه تجهیزات فتوولتائیک در انجمن NECA به نمایش گذاشته است.
در این نمایشگاه، علاوه بر سیستم FLEXpower Radian، این شرکت باتری‌های نانوکربنی و ایستگاه‌ خورشیدی (SPS) خود را به نمایش گذاشته است.

این شرکت نوعی نانوباتری مبتنی بر نانوساختارهای کربنی به بازار عرضه کرده که طول عمر آن‌ها 44 درصد بیشتر از باتری‌های رایج است.

به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،مارک کراسولو از مدیران بخش بازاریابی شرکت آوتبک می‌گوید: «قراردادهای بخش الکترونیک در حال افزایش بوده و بیشترین اقبال در این بخش به الکتریسیته تولید شده از انرژی خورشید است. آوتبک برای پاسخ به نیاز مشتریان در این حوزه اقدام به ارائه تجهیزاتی ارزان کرده که امکان نصب آن‌ها به سادگی وجود دارد. ما روی انرژی خورشیدی متمرکز شده‌ایم و با ارائه چند محصول مختلف به مشتریان خود گزینه‌های مختلفی ارائه می‌کنیم. با این کار، آن‌ها محصولات مختلفی در دسترس دارند تا با استفاده از آن نیاز خود را تأمین کرده و در عین حال زمان نصب تجهیزات خود را کاهش دهند.»
1- ایستگاه تولید انرژی خورشیدی هوشمند: این سیستم از 5 بخش مختلف تشکیل شده که می‌توان آن‌ها را در محل‌های مورد نظر برای تأمین الکتریسیته مستقیم (DC) نصب کرد. از مزیت‌های این سیستم می‌توان به امکان نصب در مزارع، امکان استفاده برای سیستم‌های شبکه‌ای بی‌سیم، دوربین‌های مداربسته، چراغ‌های راهنمایی و LEDهای روشنایی نام برد.
2- FLEXpower Radian نام سیستمی هیبریدی است که به سادگی نصب شده و با قرار گرفتن روی دیوار یا نواحی مختلف امکان تأمین انرژی مورد نیاز مصرف کننده را دارد.
3- باتری‌های نانوکربنی ترکیبی از مزایای باتری‌های اسیدی و باتری‌های یون لیتیم است. طول عمر این باتری‌ها 44 درصد بیشتر از باتری‌های رایج در بازار است. افزایش عمر این باتری‌ها موجب کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ادوات خورشیدی می‌شود.
این سیستم خورشیدی از پاییز سال 2015 برای استفاده عمومی وارد بازار شده و علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با این شرکت سفارش خرید بدهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا