ساخت داروی سرطان روده از آسپرین

دانشمندان مرکز ملی سرطان در کشور ژاپن Japanese National Cancer Center با همکاری پژوهشگران مرکز بیماری های بزرگسالان Adult Diseases Center  این کشور در شهر اوساکا در حال انجام بررسی ها و پژوهشی گشترده برای ساخت داروئی قطعی جهت درمان سرطان روده بزرگ هستند .

هدف اصلی این دانشمندان ، شناسائی و بررسی تاثیرات آسپرین بر درمان سرطان روده بزرگ و ساخت داروئی با کمک این ماده جهت مقابله با سرطان روده است .

در این آزمایش ها بیش از 7 هزار بیمار تحت بررسی و درمان اعضای این تیم تحقیقاتی قرار داشته و به گفته سرپرستان این پروژه ، تحقیقات فوق به عنوان گسترده ترین تحقیقات انجام شده در این حوزه محسوب شده و هدف اصلی این دانشمندان ، شناسائی و بررسی تاثیرات آسپرین بر درمان سرطان روده بزرگ و ساخت داروئی با کمک این ماده جهت مقابله با سرطان روده است .

گفتنی است پیش از شروع این آزمایش ها ، اطلاعات گروهی صد نفره از بیماران به طور دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و از این اطلاعات به عنوان مبنای پژوهش های جدید که در آن 7 هزار نفر شرکت دارند ، استفاده خواهد شد . سرپرستی این تیم پزشکی بر عهده دکتر هیدکی ایشی کاوا Dr. Hideki Ishikawa از اساتید و پزوهشگران دانشگاه کیوتو قرار دارد .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا