عنوان پایان نامه برتر آکوستیک به دانشجوی دکتری خواجه نصیر رسید

 'سید ابوذر افتخاری' با ارایه پایان نامه مقطع دکتری خود با عنوان 'ارتعاشات غیرخطی تیرهای شناور حامل بار متحرک با استفاده از روش های جدید' به راهنمایی 'علی اصغر جعفری' جایزه و لوح سپاس پنجمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات را دریافت کرد.استاد راهنمای این پروژه دانشگاهی و استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انجمن آکوستیک و ارتعاشات یکی از انجمن های علمی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در زمینه مباحث تخصصی آکوستیک، لرزش ناشی از صوت و ارتعاشات حاصل از بارهای مکانیکی محیط فعالیت می کند.

علی اصغر جعفری افزود: این انجمن همه ساله آخرین دستاوردهای حوزه آکوستیک و ارتعاشات را در قالب یک کنفرانس بین المللی به بحث و بررسی می گذارد و یکی از برنامه های این کنفرانس، انتخاب و معرفی پایان نامه برتر این حوزه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.
وی خاطرنشان کرد: ابوذر افتخاری در طول دوره چهار ساله تحصیل دکتری خود علاوه بر تدوین این پایان نامه ارزشمند و کاربردی، تعداد 20 مقاله ISI در نشریات معتبر بین المللی چاپ کرده است که یک رکورد برای این رشته به شمار می آید.
پنجمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات چهارم و پنجم آذرماه امسال به میزبانی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا