سرقت میلیون ها فایل از طریق هک سازمان های جهانی

به تازگی گروهی از هکرها که خود را سربازان سایبری عرب Arab cyber mercenaries می نامند موفق به سرقت میلیون ها فایل اطلاعاتی بسیار مهم از سازمان ها و اشخاص مهم در سراسر دنیا کرده اند . این اطلاعات شامل اسناد و مدارک محرمانه و ارزشمندی در حوزه های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی و آموزشی است .

شرح کامل این گزارش هک و نحوه اقدامات هکرها در این سرقت اطلاعاتی ، در نشست سالانه امنیت شبکه در کشور مکزیک ، توسط کارشناسان آزمایشگاه شرکت امنیت شبکه کاسپرسکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

این نشست در شهر Cancun واقع در جنوب شرق کشور مکزیک در حال پیگیری است . در این نشست علمی ، دیمیتری بستوژف Dmitry Bestuzhev از کارشناسان ارشد امنیت شبکه در شرکت کاسپرسکی ، اطلاعات و آنالیز های انجام شده توسط این کمپانی را به شرکت کنندگان ارائه داده و به نحوه اقدام هکرها و ضعف ها و نقاط ضعف امنیتی سایت های مورد دستبرد قرار گرفته ، اشاره کرد .

این موضوع در حالی است که به تازگی خبر سرقت یک میلیارد دلاری هکر ها از هزاران حساب بانکی منتشر شده است و پلیس بین الملل در حال پیگیری این سرقت مالی است . در این پروژه نیز شرکت کاسپرسکی همکاری های فنی و علمی تنگاتنگی با پلیس داشته و آن ها را در پیگیری رد و نشان هکر ها یاری خواهد کرد . این شرکت ، یکی از مشهور ترین شرکت های امنیت سیستم و شبکه در سراسر جهان محسوب می شود .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا