پیشنهاد افزایش پنج برابری بودجه سال آینده بنیاد ملی نخبگان

 دکترسید مهدی موسوی‌کوهپر در بیست‌و‌دومین نشست سراسری روسای استانی بنیاد نخبگان در هتل نیشکر اهواز، همچنین با اشاره به این‌که خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، بودجه فعلی بنیاد ملی نخبگان اکنون 43 میلیارد تومان است؛ در حالی که در بازه زمانی از تاسیس آن تاکنون ، این بودجه باید چند برابر می‌شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: تاکنون 75 درصد بودجه 43 میلیارد تومانی بنیاد، از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تخصیص یافته و کمتر دستگاهی تا این میزان توانسته تخصیص اعتبارات داشته باشد و در حال حاضر از نظر مالی در بنیاد نخبگان مشکلی وجود ندارد.

موسوی‌کوهپر گفت: امسال در تلاش هستیم تا بتوانیم صددرصد بودجه را جذب کنیم و این بسیار مهم است.

موسوی‌کوهپر با بیان اینکه بنیاد در ساماندهی نیروی انسانی خود موفق نبوده است، گفت: به دنبال آن هستیم تا سهمیه استخدامی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را افزایش دهیم. تلاش بر این است تا امور رفاهی کارکنان بنیاد ملی نخبگان بیشتر شود و این امر مورد تاکید است.

به گزارش ایسنا ، وی در خصوص حل مشکل ساختمان‌های بنیاد نخبگان استان‌ها گفت: به دنبال انقعاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان میراث‌فرهنگی هستیم تا بتوان ساختمان‌های فاخر و قدیمی در استان‌ها را ترمیم و در اختیار بنیاد‌های نخبگان قرار داد. باید تلاش شود که از ظرفیت استانی برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های بنیاد نخبگان استفاده کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا