16 شرکت فعال حوزه تحقیق و توسعه انتخاب و معرفی شدند

به گزارش ایرنا، شرکت آریوژن زیست دارو در زمینه فعالیت: تحقیق و تولید داروهای بیوتکنولوژی (زیست داروها)، شرکت تحقیقاتی – تولیدی آریا تیناژن در زمینه: تحقیق و تولید داروهای نوترکیب، شرکت داهیان پزشکی پیشرو در زمینه: طراحی و تولید دستگاه های الکتروکاردیوگراف (نوار قلب) و شرکت دلتا نیروی گامرون در زمینه: تصفیه آب، حذف فلزات سنگین از آب آشامیدنی و شرین سازی آب توسط اسمزمعکوس از شرکت های برگزیده این برنامه است.

شرکت ژال تجهیز در زمینه: تولید تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، یخچال های آزمایشگاهی، بانک خون و اتاق تمیز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در زمینه: تولید و فرآوری انواع محصولات لبنی، فرمولاسیون و توسعه محصولات لبنی مطابق با ذائقه مشتریان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در زمینه: تولید محصولات تخت فولادی گرم نوردیده، سردنوردیده و پوشش دار از دیگر شرکت های برگزیده این اجلاس هستند.

شرکت گلستان در زمینه تولید، بسته بندی و تغذیه مواد غذایی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، شهرداری مناطق چهار، هشت، 10، 12، 19 و 22 در زمینه : خدمات شهری و اجتماعی از دیگر مجموعه های برگزیده سومین اجلاس مدیران و دومین جشنواره تحقیق، توسعه و فناوری کشور هستند.

سومین اجلاس مدیران و دومین جشنواره برگزیدگان تحقیق، توسعه و فناوری کشور در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» با رویکردی کاربردی و در راستای ارتقاء و توانمندسازی علمی، تخصصی و حرفه ای مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه و فناوری برگزار شده است.

سومین اجلاس مدیران و دومین جشنواره تحقیق، توسعه و فناوری کشور با حضور مدیران و محققان روز گذشته (سه شنبه) در مجتمع آدینه شروع به کار کرد و امروز با نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این اجلاس با حمایت معنوی مجلس شورای اسلامی، وزارت خانه ها ی نیرو، نفت، بهداشت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار شد.