مقام اول مسابقات طراحی صنعتی ایران به دانشجوی علوم و تحقیقات رسید

به گزارش واحد علوم و تحقیقات، حمید احمدزاده با بیان اینکه در طراحی 'شیر آب کارِن' از المان های طبیعی بهره گرفته شده است، افزود: در این طرح موجودات دریایی مدنظر قرار گرفته و سعی شده تا طراحی ظاهری جذاب و مدرن و در عین حال مینیمال با منحنی های دلنشین فراهم شود.
وی افزود: ارگونومی مناسب و طراحی منحصر به فرد این محصول راه ورود به بازارهای جهانی را هموار کرده و پس از بررسی جریان سیال، میزان رسوب گرفتگی و صدای ایجاد شده این محصول کاهش یافته است.
به گفته احمدزاده، این محصول فناورانه همچنین با استفاده از کاهنده های خروجی در راستای حفظ منابع زیست محیطی، تا 80 درصد امکان صرفه جویی در آب را فراهم می کند. 
این دانشجوی جوان یادآور شد: مسابقه ملی طراحی صنعتی (آیدیران) با حضور طراحان مختلف از سراسر کشور در 12 گروه مختلف در دو طبقه بندی ایده های مفهومی و محصولات تولید شده با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
احمدزاده اضافه کرد: هرساله مسابقات زیادی در سراسر جهان برای کشف ایده های نو، طراحان جوان و معرفی آنها به صنعت برگزار می شود که محصول این مسابقات حضور هزاران طراح در بخش های مختلف مسابقه و خلق هزاران ایده برای استفاده در کارخانه ها و بهبود تولیدات است که در نهایت به بهبود سطح زندگی مصرف کنندگان منتهی می شود.
داوری طرح های برگزیده مسابقات طراحی صنعتی ایران بر اساس ارزیابی شاخص هایی همچون کیفیت، نوآوری و خلاقیت در طراحی صورت می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا